תשובה אחת
לפעמים כשנואשים כל כך למשהו הוא לא מגיע.. עדיף שתתני לזה זמן מתיי שזה יצטרך להגיע זה יגיע
זה בסדר להיות לבד בנתיים
לאהבה אמיתית תמיד שווה לחכות