תשובה אחת
לפעמים כשנואשים כל כך למשהו הוא לא מגיע.. עדיף שתתני לזה זמן מתיי שזה יצטרך להגיע זה יגיע
זה בסדר להיות לבד בנתיים
לאהבה אמיתית תמיד שווה לחכות
זה בסדר להיות לבד בנתיים
לאהבה אמיתית תמיד שווה לחכות
באותו הנושא: