התחברות
הרשמה
רק לי זה נראה ממש לא כיף לגעת בזה -
קישור מצורף
כי החלק היבש עושה בפנים גושים כאלה מציקים?
2 בפברואר 2018, 20:59
סליים
משחק
3 תשובות
גם לי חח
י
ילדה עם כנפיים
זה היה ממש מטריד
אנונימי
לא ניראלי שלמישהו זה כיף
a
anonimous@
באותו הנושא:
אתה לא יכול לגעת בזה אבל אתה יכול לשבור את זה מה זה?
זה כיף להיות בפנימייה? לא שרע לי בבית חס וחלילה פשוט זה נראה לי ממש כיף!
יש בנים שלא אכפת להם מיופי ולא מחפשים רק איפה לגעת בך נראה לי רק מיטוס..
למה היקי זה כיף? מה כיף בזה? זה גם נראה ממש כואב ומוזר...
מישהו מוכן להסביר לי מה כיף לרקוד במסיבות, אני פשוט לא מבינה מה כיף בזה?
יש לי אייפון 5S וקצת נדפק לי הטאצ בטבעית אצבע מה לעשות זה מסתדר זה ממש מעצבן לוקח לזה כמה שניות להדלק ובהתחלה זה היה רק לגעת בזה וזה נפתח האייפון חדש...
שמעו זה נשמע ממש הזוי אבל אני ממש רוצה לטוס במסוק, זה נראה כזה כיף ורומנטי..
בת שאוהב כדורגל (לא משחקת רק אוהבת לראות ומבינה בזה) נראה לכם מוזר?
וואי הלוואי והייתה לי אחות גדולה:/ זה נראה ממש כיף
אתמול, לקחתי שחטה ממש קטנה מנרגילה, (שאגב אני לא הולך לגעת בזה שוב רק רציתי לבדוק פעם אחת בחיים שלי) השאלה היא האם הכושר של יכול להפגע מכזאת שחטה קטנה פעם אחת?
זה נראה ממש כיף שאת אמא ואת בהריון, אבל זה מפחיד אותי ללדת, זה נראה כואב!