3 תשובות
את נפגשת איתו לבד?
להיות כוסית רצח, להיות אדישה, והוא עזב אותך=לא איכפת לו אם את שונאת אותו
כמה שזה ישמע לך פתאטי את לא צריכה "להראות לו שאת שונאת אותו" ואת לא צריכה לשנוא אותו בתאכלס כי בעיקר אנשים ששונאים אלה אנשים שמתחרטים.. הוא עזב אותך הוא הפסיד את המשכת הלאה, קודם כל את צריכה להבין את זה, אם הוא עזב אותך כנראה שהוא לא היה שווה אותך..
אנונימי