התחברות
הרשמה
מכירים את התחושה הזו שאתם ממש סובלים במקום מסוים אבל לא יכולים לעזוב כי יסתכלו עליכם בעין עקומה?
וכן, אני מדברת על הצבא.
באמת שממש קשה לי פה.
אל תתחילו להשוות לאנשים במצבים יותר קשים כי זו לא מטרת השאלה.
21 בפברואר 2018, 14:30
דיכאון
צבא
אנשים
חברה
חיילים
עזרה
2 תשובות
אולי תלכי לקבן שלך ובקשי ממנו עזרה בלהתמודד עם זה
א
אורה ושמחה
שואל השאלה:
אני נמצאת אצל הקבן.
אנונימית
באותו הנושא:
יש אנשים בסטיפס שאתם לא סובלים?
מה השם של המורה שאתם הכי לא סובלים?
הייתם מגבילים את עצמכם באוכל לרמה שאתם סובלים ולא אוכלים שוקולד ולא כלום רק בשביל גוף חטוב? אם לא אז למה לא?
גם אתם מסתובבים עם מישהו שאתם לא סובלים בגלל שאין לכם עם מי?
מה התכונה שאתם הכי לא סובלים והייתם פוסלים על זה בן אדם שרק הכרתם?
מכירים את זה שאתם יושבים עם חברים שלכם ואז מבינים כמה שאתם צריכים למצוא חברים חדשים?
אתם מכירים את התחושה הזו שכולם מעודכנים במה שקורה ורק אתה מחוץ לעניינים?
מכירים את התחושה שאתם מסתכלים על החיים מהצד?
כשאתם קונים ספר שאתם לא מכירים מהחנות, אתם שופטים אותו לפי הכריכה קודם כל, ואז העלילה?
מישהו מכיר סרט אימה ממש מפחיד הכי מפחיד שאתם מכירים?
מכירים אתזה שאתם חוזרים מחופשה עם חברים ואז יש לכם תחושת ריקנות?