התחברות
הרשמה
מרגיש כאילו אחד החברים הקרובים שלי מתרחק...
היינו פעם חברים ממש טובים דיברנו אשכרה כל יום אבל בזמן האחרון זה כבר לא ככה אנחנו כן מדברים אבל לא הרבה הוא פחות מדבר איתי לאומת פעם עכשיו אני לא יודע מה לעשות כי אם אני אדבר איתו על זה. זה סתם יצא מביך ומוזר ואני לא יודע מה לעשות
4 במרץ 2018, 18:09
בדידות
2 תשובות
זה לא יהיה מביך, אתה היית חבר שלו ואתה מתעניין...
א
אנרגיה
הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לדבר איתו... (לדעתי)
^
^_^ א(ו)הבת (ל)חייך:-*
באותו הנושא:
חבר טוב שלי אמר לי שהוא אוהב אותי כחברה קרובה אני אוהבת אותו יותר מסתם חבר טוב, אבל יש לי תחושה שהוא משקר וגם הוא מרגיש
הגיוני שנפטרה לי מישהי קרובה לפני תשעה חודשים ואני עדיין מרגישה הכל כאילו זה קרה אתמןל?
חבר שלי עשה לי ספוילרים רצחניים על סדרה שאני רואה, אני מרגיש תחושת בגידה ורייקנות בגלל הספוילרים האלה, זה כאילו שכל החיים שלי בשנייה אחת, התנפצו איך מתגברים על הנזק הנפשי?
למה אני מרגישה מחנק כזה כאילו חונקים אותי? ואין עלי שרשרת או משהו שקרוב על הגרון והצוואר ובא לי להקיא למה זה?
איך ההרגשה להיות בדיכאון? כאילו מזה דיכאון חברתי כזה, התרחקות מחברים קרובים. תסמינים לדיכאון?!
יש לי חבר כבר 3 וחצי חודשים ומרגיש לי כאילו הוא קצת מתרחק ממני- מה לעשות?
בכל פעם שהוא קרוב אלי - הלב שלי פועם מהר, אני מאדימה ומשהו בתוכי מרגיש שונה..
יש לי חברה כבר שנתיים.. פתאום ברגע נעלם לי כל הרגשות אני לא מרגיש אהבה כאילו הרגש של האהבה נעלם לי ואני לא יודע
העין שלי מגרדת ונפוחה אבל לא אדומה מרגיש לי כאילו יש לי משהו בעין אבל חברה הסתכלה ואין כלום מה לעשות? זה מציק..
חבר שלי אף פעם לא שולח הודעות ראשון אנחנו כבר 3 שבועות והוא לא שלח פעם אחת אני שונאת אתזה זה מרגיש לי כאילו לא אכפת לו בכל ממניי מה לעשות?!
המאכל האהוב עלי הפך מגפילטע פיש לנודלס, ואני מרגיש רע עם עצמי, אני מרגיש כאילו אני מפר את התורה האשכנזית, אני בצדק מרגיש רע עם עצמי?