3 תשובות
תחכה, כי היא תעשה את זה בשלב מסוים ולא תוכל להחזיק את זה..
לדעתי, אין לך מה לעשות. אתה לא יכול להתערב להם ביחסים.
הדבר היחיד זה להיות כן, ולהגיד לה שאתה מרגיש אלייה דברים, ואם היא גם ככה לא אוהבת את חבר שלה, למענה ולמענך אם בכלל, היא תעשה סוף לסיפור.
אבל בכללי, להיות עם מישהו שלא באמת אוהבים זה הכי גרוע, לא רק בשבילה גם בשבילו. לב נשבר לפעמים, אבל זה עדיף על לחיות בשקר.
הדבר היחיד זה להיות כן, ולהגיד לה שאתה מרגיש אלייה דברים, ואם היא גם ככה לא אוהבת את חבר שלה, למענה ולמענך אם בכלל, היא תעשה סוף לסיפור.
אבל בכללי, להיות עם מישהו שלא באמת אוהבים זה הכי גרוע, לא רק בשבילה גם בשבילו. לב נשבר לפעמים, אבל זה עדיף על לחיות בשקר.
תגיד לה להיפרד ממנו, כי ככל שיהיו יותר זמן בלי שהיא תיפרד ממנו ככה זה יהיה לו יותר כואב
ומה עדיף שהם ישארו בסוף ביחד, יתחתנו ויביאו ילדים, העיקר שלא ישבר לו הלב?
הרי בסופו של דבר היא תיפרד ממנו, וזה הכי יכאב אם זה יהיה עוד הרבה זמן, כי לדעת שכל הזמן הזה שהיית עם חברה שלך היא לא באמת אהבה אותך זה נוראי
וגם זה כואב יותר כששתיים שיוצאים חצי שנה נפרדים מאשר שתיים שיוצאים רק חודשיים
ומה עדיף שהם ישארו בסוף ביחד, יתחתנו ויביאו ילדים, העיקר שלא ישבר לו הלב?
הרי בסופו של דבר היא תיפרד ממנו, וזה הכי יכאב אם זה יהיה עוד הרבה זמן, כי לדעת שכל הזמן הזה שהיית עם חברה שלך היא לא באמת אהבה אותך זה נוראי
וגם זה כואב יותר כששתיים שיוצאים חצי שנה נפרדים מאשר שתיים שיוצאים רק חודשיים
באותו הנושא: