5 תשובות
יכול להיות שזה כי פסטה היא הרבה פחמימות?
שואל השאלה:
ספגטי לא פסטה ולא נראה לי שיש מישהו שאלרגי לפחמימות באופן כללי
ספגטי לא פסטה ולא נראה לי שיש מישהו שאלרגי לפחמימות באופן כללי
אנונימית
בלי קשר לאלרגיה. יכול להיות שזה כי זה הרבה פחמימות.
(אצלנו לא ממש מבדילים בין פסטה לספגטי, ההבדל הוא לא רק בצורה?)
(אצלנו לא ממש מבדילים בין פסטה לספגטי, ההבדל הוא לא רק בצורה?)
יש מצב שאת רגישה לאחד החומרים שמרכיבים את הספגטי או שאת אוכל יותר מידי.
זה רק במאכל הזה? כי אולי יש לך רגישות לגלוטן