8 תשובות
ולך זה מוריד כאילו?
מה לעשות שלרוב יש עיניים חומות אז למי שיש עיניים חומות, מסכים עם מי שהגיב על העיניים החומות
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קשור וואי למה נראה לך שזה מוריד לי? והכי פתטי שמי שכותב שעיניים כחולות זה הכי יפה נותנים לו מיליון מינוסים וכולם מתנפלים עליו
אנונימי
שאלת אם זה מעלה לכם את הביטחון, אז ייתכן שלך זה מוריד. חח מה אתה מתעצבן
ובקטע של המינוסים והפלוסים כנראה לא מסכימים אם זה שרשם שעיניים ירוקות/כחולות זה הכי יפה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזה לא מסכימים קנאים אחד אחד
אנונימי
כי להם יש עיניים חומות אז ברור שהם לא יסכימו
כן, רוב הסיכויים שזה קנאה
אנונימית
כל אחד והטעם שלו אני מעדיפה עיניים חומות ואני אומרת את האמת זה לא מקנאה..
אנונימית
לי יש עיניים חומות ואני מאוד אוהבת אותן
אבל יש לי חולשה לעיניים ירוקות אז.. בעיניי ירוק הכי יפה
אני אוהבת עיניים בהירות.כי אפשא לראות טוב את הגיוני בפנים לא משנה אם כחול או חום.
באותו הנושא: