13 תשובות
תעשי אוטומט רוב הרכבים בארץ כאלו
מספיק אוטומט. סתם התלהבות על ידני.
אם את בת תעשי אוטומט אם אתה בן תעשה ידני אתה לא יכול לדעת מה יהיה עוד 10 שנים אולי תהיה נהג משאית
ומשאית זה הילוכים
ומשאית זה הילוכים
תעשי ידני כי אם תרצי בהמשך ידני לא תוכלי (אחרי אוטומט). זה יותר מסובך. כדאי לך לעשות ידני ואז כל האפשרויות יהיו פתוחות בשבילך
ידני עדיף בהרבה, דבר ראשון הרבה פחות מסובך להשכיר רכב בחול, מבזבז פחות דלק, זה לא כזה קשה וזה לא מגביל אותך, כי עם רישיון של ידני אפשר לנהוג גם על אוטומט, ואם במקרה תצתרכי לנהוג על ידני ויהיה לך רישיון של אוטומט לא תוכלי.
שואל השאלה:
זה מסובך להשיג רכבים בחול על אוטומט?
זה מסובך להשיג רכבים בחול על אוטומט?
אנונימית
בארץ כמעט כל המכוניות על אוטומט אז בעיקרון זה לא כזה נורא. פשוט בחו"ל יותר הרוב על ידני (לא בכל המדינות אבל עדין) לכן לא תוכלי לנהוג בחול.
שואל השאלה:
בארהב? (אני מתכוונת לטוס לשם ואני צריכה לדעת). נגיד ניו יורק
בארהב? (אני מתכוונת לטוס לשם ואני צריכה לדעת). נגיד ניו יורק
אנונימית
בארהב זה אוטומט... באירופה יש ידני
אני עשיתי רישיון על אוטומט ואני לא מתחרט אפילו לשנייה רוב המכוניות היום אוטומט ובשיעורים הכי כיף אוטומט מתרגלים מהר אין את כל הבלאגן של ההילוכים והקלאץ' ובעתיד רוב הסיכויים שהאוטו שתנהגי בו יהיה אוטומט אז עדיף בשביל מה להתאמץ? אני מכיר כמה שעשו רישיון על ידני ואחריי זה נהגו רק על אוטומט והם אפילו לא זוכרים איך נוהגים בידני סתם בזבוז זמן ידני רק אוטומט!
ידני יותר קשה לא משנה אם זה בנים או בנות מה שכן זה יותר שווה כך תוכלי בעתיד לנהוג גם על ידני וגם על אוטומט..
אדירוס, אבל למה לחסום אופציות?
ידני זה לא באמת נורא כמו שכולן אומרים, וגם,
לרוב הנהגים החדשים מקבלים/קונים רכב זול יחסית ולפעמים גם ישן כזה.. ורוב הרכבים האלה ידניים
פשוט קחי בחשבון באיזה רכב את עומדת לנהוג, והאם את רוצה לחסום לעצמך אופציה של רכב ידני, שדרך אגב יותר זול, אוכל פחות דלק וכו'
ידני זה לא באמת נורא כמו שכולן אומרים, וגם,
לרוב הנהגים החדשים מקבלים/קונים רכב זול יחסית ולפעמים גם ישן כזה.. ורוב הרכבים האלה ידניים
פשוט קחי בחשבון באיזה רכב את עומדת לנהוג, והאם את רוצה לחסום לעצמך אופציה של רכב ידני, שדרך אגב יותר זול, אוכל פחות דלק וכו'
תעשי על ידני!
ידני לא יותר קשה מאוטומט, זה טיפה יותר מסובך וגם זה אך ורק בשיעורים הראשונים!
השטות הכי גדולה שאני שומע זה ש"ידני לוקח יותר זמן", אנשים צריכים להפסיק עם השטות הזאת שהם פולטים.
ידני לא לוקח יותר זמן!
אוטומט=28 שיעורים של 40 דק', לפחות!
ידני=28 שיעורים של 40 דק', לפחות!
מסקנה: אותו זמן בדיוק.
אנשים שנוהגים טוב ושולטים טוב ברכב ידני, יוכלו לעבור בקלות טסט ראשון ולא יצטרכו לקחת מעל 28 שיעורים, הכל תלוי בבן אדם. (אני בעצמי עברתי טסט ראשון ו28 שיעורים על ידני).
אנשים שלא נוהגים טוב יכולים להיכשל ולעשות הרבה שיעורי נהיגה גם ברכב אוטומט מבלי לדבר על אנשים שאחרי שיעור 28 ועדיין לא שולטים טוב ברכב אוטומט.
אני מכיר הרבה אנשים שעברו טסט ראשון על ידני וכאלה שנכשלו על ידני אבל הכישלון נבא מכך שהם לא ידעו לנהוג ולא בגלל השליטה ברכב ידני.
כמוכן אני מכיר הרבה אנשים שנכשלו "טסטים!" על "אוטומט!"
עשיתי שיעורי נהיגה על ידני אבל אני נוהג רק על אוטומט.
נו אז מה? הרי לא שכחתי איך לנהוג בידני (תאמינו או לא, אי אפשר באמת לשכוח כיצד לנהוג על אוטומט)
רישיון על ידני אף פעם לא מפריע גם אם נוהגים אך ורק באוטומט.
דוגמה קטנה: (אמתית)
האוטו שלנו היה במוסך שלושה ימים והביאו לנו רכב חלופי ידני מהמוסך ומה הקטע? שלא היה רכב אוטומט, למוסך היה אך ורק רכבים ידניים וזה בהרבה מאוד מוסכים ככה.
אילו לא היה לנו (לי ולמשפחתי) רישיון על ידני, היינו נדפקים במשך שלושה ימים! בלי רכב.
למה בהרבה מוסכים יש רק רכבים ידניים? כי הרבה מוסכים מחזיקים רכב עבודה ורכבים חסכוניים, כלומר חסכוניים הכוונה לרכבים המונעים במנוע דיזל שהוא הרבה יותר חסכוני מבנזין (המוסכים לא כ'כ מתים על היברידיים עדיין) ורוב רכבי הדיזל באים עם גיר ידני (לפעמים יש גם אוטומט אך הם בוחרים לקנות את הידני עקב המחיר הזול יותר ואף החיסכון הנוסף בצריכת הדלק ולא רק במחיר).
גם רוב נהגי המוניות מחזיקים ברכבי דיזל ידניים, כשנהגי המוניות מחליטים למכור את הרכב שלהם, הרכב חוזר להיות פרייבט (רכב פרטי) והם מוכרים אותו בממש זול ואילו בן אדם אשר מוגבל לתיבת הילוכים אוטומטית לא יוכל לקנות את הרכב שנהג המונית מוכר ולהנות מהמכיר הנמוך (גם אם האוטו לא במצב הכי טוב אבל יש אנשים כגון סטודנטים שיסכימו גם לרכב כזה כתוצאה מחוסר תקציב)
אולי רוב המכוניות בארץ הן אוטומטיות אבל עדיין יש הרבה רכבים שהם ידניים (2018) מכל מיני סיבות
ידני לא יותר קשה מאוטומט, זה טיפה יותר מסובך וגם זה אך ורק בשיעורים הראשונים!
השטות הכי גדולה שאני שומע זה ש"ידני לוקח יותר זמן", אנשים צריכים להפסיק עם השטות הזאת שהם פולטים.
ידני לא לוקח יותר זמן!
אוטומט=28 שיעורים של 40 דק', לפחות!
ידני=28 שיעורים של 40 דק', לפחות!
מסקנה: אותו זמן בדיוק.
אנשים שנוהגים טוב ושולטים טוב ברכב ידני, יוכלו לעבור בקלות טסט ראשון ולא יצטרכו לקחת מעל 28 שיעורים, הכל תלוי בבן אדם. (אני בעצמי עברתי טסט ראשון ו28 שיעורים על ידני).
אנשים שלא נוהגים טוב יכולים להיכשל ולעשות הרבה שיעורי נהיגה גם ברכב אוטומט מבלי לדבר על אנשים שאחרי שיעור 28 ועדיין לא שולטים טוב ברכב אוטומט.
אני מכיר הרבה אנשים שעברו טסט ראשון על ידני וכאלה שנכשלו על ידני אבל הכישלון נבא מכך שהם לא ידעו לנהוג ולא בגלל השליטה ברכב ידני.
כמוכן אני מכיר הרבה אנשים שנכשלו "טסטים!" על "אוטומט!"
עשיתי שיעורי נהיגה על ידני אבל אני נוהג רק על אוטומט.
נו אז מה? הרי לא שכחתי איך לנהוג בידני (תאמינו או לא, אי אפשר באמת לשכוח כיצד לנהוג על אוטומט)
רישיון על ידני אף פעם לא מפריע גם אם נוהגים אך ורק באוטומט.
דוגמה קטנה: (אמתית)
האוטו שלנו היה במוסך שלושה ימים והביאו לנו רכב חלופי ידני מהמוסך ומה הקטע? שלא היה רכב אוטומט, למוסך היה אך ורק רכבים ידניים וזה בהרבה מאוד מוסכים ככה.
אילו לא היה לנו (לי ולמשפחתי) רישיון על ידני, היינו נדפקים במשך שלושה ימים! בלי רכב.
למה בהרבה מוסכים יש רק רכבים ידניים? כי הרבה מוסכים מחזיקים רכב עבודה ורכבים חסכוניים, כלומר חסכוניים הכוונה לרכבים המונעים במנוע דיזל שהוא הרבה יותר חסכוני מבנזין (המוסכים לא כ'כ מתים על היברידיים עדיין) ורוב רכבי הדיזל באים עם גיר ידני (לפעמים יש גם אוטומט אך הם בוחרים לקנות את הידני עקב המחיר הזול יותר ואף החיסכון הנוסף בצריכת הדלק ולא רק במחיר).
גם רוב נהגי המוניות מחזיקים ברכבי דיזל ידניים, כשנהגי המוניות מחליטים למכור את הרכב שלהם, הרכב חוזר להיות פרייבט (רכב פרטי) והם מוכרים אותו בממש זול ואילו בן אדם אשר מוגבל לתיבת הילוכים אוטומטית לא יוכל לקנות את הרכב שנהג המונית מוכר ולהנות מהמכיר הנמוך (גם אם האוטו לא במצב הכי טוב אבל יש אנשים כגון סטודנטים שיסכימו גם לרכב כזה כתוצאה מחוסר תקציב)
אולי רוב המכוניות בארץ הן אוטומטיות אבל עדיין יש הרבה רכבים שהם ידניים (2018) מכל מיני סיבות
נמאס לי מהשטויות שלכם!!!
באותו הנושא: