4 תשובות
את שמה במחבת
חתיכה קטנה של חמאה
2 ביצים
2 פרוסות גבינה צהובה , ומקשקשת ביחד ואת זה את שמה בתוך המצה
Y.1
מתכון שלי
ביצים מבושלות, מצה רטובה/יבשה(מה שאת אוהבת), אפשר קוטג' או גבינה או שמנת.
הרבה אנשים אומרים שפריכיות זה לא טעים אבל זה סבבה
פריכית עם קוטג' זה בריא וגם טעים