4 תשובות
את שמה במחבת
חתיכה קטנה של חמאה
2 ביצים
2 פרוסות גבינה צהובה , ומקשקשת ביחד ואת זה את שמה בתוך המצה
חתיכה קטנה של חמאה
2 ביצים
2 פרוסות גבינה צהובה , ומקשקשת ביחד ואת זה את שמה בתוך המצה
מתכון שלי
קישורים מצורפים:
ביצים מבושלות, מצה רטובה/יבשה(מה שאת אוהבת), אפשר קוטג' או גבינה או שמנת.
הרבה אנשים אומרים שפריכיות זה לא טעים אבל זה סבבה
פריכית עם קוטג' זה בריא וגם טעים
פריכית עם קוטג' זה בריא וגם טעים
באותו הנושא: