7 תשובות
שואל השאלה:
ההמשך כי אין מקום.. (למה אני אומר בשבילכם את כל זה...
כי יש לה עוד חודש יום הולדת
ואני רוצה להביא לה זר ורדים ליום הולדת..!
זה לא כי אני רוצה שנהיה ביחד..
פשוט בא לי לתת לה מתנה. דבר
ונחמד לא יותר מזה.
לא בא לי לעבד אותה או לשכוח
תבינו אותי בבקשה)
בת כמה היא?
אנונימי
שואל השאלה:
היא עוד מעט 20
אוקיי אז מבחינת גיל לדעתי זה לא כל כך נורא, מה שכן- זה שהיא מדריכה שלך זה באמת בעייתי.. זה לא חוקי וגם לא ממש דבר לגיטימי שיהיה ביניכם קשר כזה כרגע. אני חושבת שאם אתה רוצה לתת לזה איזשהו ניסיון אז עדיף דווקא אחרי שהיא מסיימת ללמד אתכם כי אז זה יהיה אולי קצת יותר לגיטימי ואני מניחה שהיא תוכל להרגיש עם זה קצת יותר בנוח. עד אז עדיף שתגיד שאתה מבין את המצב ותתנהג בבגרות ואולי רק תתיידדו ותשמרו על קשר טוב ביניכם. פרחים ליומולדת זה קצת יותר מדי סמל רומנטיות, אולי עדיף שרק תכין לה איזו ברכה או ציור או שתכין לה עוגה אישית קטנה כזו או משהו חמוד קטן..
שואל השאלה:
אז את אומרת שפרחים לא כדאי. כי היא בינתיים מדריכה. אז כשהיא תסיים להיות מדריכה בסוף שנת הלימודים אני אוכל להביא לך זר ורדים?
שואל השאלה:
אז זה יהיה לי בעיה כש היא תסיים היא לא יודעת מה היא תעשה בחיים הלאה... וגם היא גרה בסביבות ירושלים (לא רוצה להגיד איזה עיר מדויקת) אז איך אני יגרום לה להיפגש איתי..
בעקרון גם אם הייתם יוצאים עכשיו העניין עם ירושליים והחוסר וודאות היה לך בעייתי... לדעתי אם אתה רוצה עוד לנסות לפני אז ממש לקראת הסוף השנה כשיש שיעורים לא שיעורים כאלה..