3 תשובות
לא ניראלי שיזכרו את זה
לא יראה כי כולם ישכחו מזה זה עצוב אבל זה הדעה שלי
וואו מצחיק בדיוק אתמול שאלתי את חברה שלי את אותו הדבר חחח
האמת שזה באמת שאלה טובה.. אני דווקא חושבת שעם הזמן לא ימשיכו לעשות צפירות ביום השואה. עדיין ישארו המוזיאונים ועדיין יזכרו את היום הזה כיום הזיכרון לשואה, אבל אני לא בטוחה שייחסו לזה אותה חשיבות.
אני אישית חושבת שצריך לעשות הכל בשביל לזכור את השואה ולהנציח אותה לדורות הבאים. אסור לשכוח את הכאב הגדול שהעם שלנו עבר... ולזכור שזה קרה רק בגלל גזענות ושנאת חינם