8 תשובות
ממש לא, למה נשים כ"כ שופטות את עצמן? ואת הגברים לא?
אנונימית
כן,זה אשכרה מישהו שאת מכירה מסטיפס ואחרי 3 ימים עשיתם מה שעשיתם..
לדעתי מכרת תצמך,אבל בסדר עשית טעות אל תעברי עליה שוב
לדעתי מכרת תצמך,אבל בסדר עשית טעות אל תעברי עליה שוב
זה אולי טיפה זול אבל את רצית, והוא רצה, זה היה בהסכמה.. לדעתי זה בסדר.. זה טוב להנות מהחיים שלך, זה בין הדברים החשובים שעלינו לעשות בחיים כי גם ככה כבר נולדנו, ואני מדבר בתור מישהו שלא מצליח כל כך להנות יותר מדי מהחיים שלו..
רק תזהרי שזה לא יתנקם בך, כל עוד את עושה את זה בצורה זהירה אני לא רואה בזה דבר כזה רע..
רק תזהרי שזה לא יתנקם בך, כל עוד את עושה את זה בצורה זהירה אני לא רואה בזה דבר כזה רע..
אנונימי
זה ממש לא זול. זאת הבחירה שלך, שניכם רציתם שזה יהיה סטוץ ומותר לנשים שיהיה להן סטוצים. הן לא נחשבות זולות בגלל זה.
זה זול לדעתי.. פשוט למדי מהטעות
באמת שתחשבי על דברים כאלה לפני
לילה טוב
לפי דעתי זה בסדר אין בזה שום דבר רע
אנונימי
באותו הנושא: