6 תשובות
פשוט תהפכי סוויטץ במוח שלך
תלמדי
להתחיל לקחת את עצמך בידיים ולהבין שלימודים זה דבר חשוב ובתכלס מה שאני עושה זה פשוט כל הזמן כשאני חוזרת מבית ספר אני עושה את המטלות שלי, ואחר כך עושה מה שאני רוצה. וזה גם המוטיבציה שלי. שאם אני אעשה את זה עכשיו אני אסיים עם זה ואוכל לעשות מה שבא לי.
שואל השאלה:
sleepy, הקטע הוא שזה שוחק, אין דבר כזה לסיים, תמיד יש עוד למה ללמוד או לתרגל או עבודות... אין לזה סוף, פשוט צריך לעצור באיזשהו שלב
sleepy, הקטע הוא שזה שוחק, אין דבר כזה לסיים, תמיד יש עוד למה ללמוד או לתרגל או עבודות... אין לזה סוף, פשוט צריך לעצור באיזשהו שלב
אנונימית
שואל השאלה:
אוי אתם עוד תמימים, חוג? למי יש זמן? חוזרת כל יום ב5 הביתה וכבר צריכה ללמוד למבחנים ומתכונות (ועוד שניה בגרויות) שיש לי, ואז ללכת לישון ולקום בבוקר לעוד יום כזה
אוי אתם עוד תמימים, חוג? למי יש זמן? חוזרת כל יום ב5 הביתה וכבר צריכה ללמוד למבחנים ומתכונות (ועוד שניה בגרויות) שיש לי, ואז ללכת לישון ולקום בבוקר לעוד יום כזה
אנונימית
כל כך מבינה אותך... אין לי מוטיבציה לכלום. אני גם ביא כמוך ומחר יש לי מתכונת ואני פשוט לא מוצאת כוח לקום ללמוד. כאילו אני מבינה עד כמה זה חשוב וקריטי אבל מה הטעם
באותו הנושא: