8 תשובות
זה אשמתך מן הסתם שהיא במצב הזה מלכתחילה. לדעתי ממש ממש לא כדאי שתבוא לבקר אותה כרגע, תן לגופה להתקרר..
כשהיא תתאושש ותרגיש יותר טוב תבקר אותה ותהפוך את העולם כדי שהיא תרגיש יותר טוב
כשהיא תתאושש ותרגיש יותר טוב תבקר אותה ותהפוך את העולם כדי שהיא תרגיש יותר טוב
קודם כל שיהיה לך ברור, אם בגדת בה היא לא כל עולמך.
אני חושבת שיש לה קצת בעיה אם היא לקחה את זה עד רמה כזאתי, אבל זה בהחלט באשמתך. תלך ותבקר אותה אל תשאיר אותה ככה, כנראה שהיא לא תרצה לראות את הפרצוף שלך אבל לפחות תראה לה שבאמת אכפת לך ממנה.
עריכה: ראיתי בתגובות מעליי וחשבתי על זה, יש מצב שבאמת עדיף שתחכה קצת ותניח לה בנתיים.. תבקר אותה יותר מאוחר
אני חושבת שיש לה קצת בעיה אם היא לקחה את זה עד רמה כזאתי, אבל זה בהחלט באשמתך. תלך ותבקר אותה אל תשאיר אותה ככה, כנראה שהיא לא תרצה לראות את הפרצוף שלך אבל לפחות תראה לה שבאמת אכפת לך ממנה.
עריכה: ראיתי בתגובות מעליי וחשבתי על זה, יש מצב שבאמת עדיף שתחכה קצת ותניח לה בנתיים.. תבקר אותה יותר מאוחר
היה לך טוב איתה? אתה אוהב אותה? אז למה לבגוד? (בלי לשפוט, חיים שלך) אולי לא באמת היה לך טוב איתה ורצית לנסות משהו אחר.
לא הייתי אומר שזה בגללה...
מקווה שהיא תהיה בסדר ואני חושב שכדאי שתתן לה קצת זמן לבד אבל אל תשכח ממנה, תן לה כמה ימים. אולי תנסה להתקשר או לשלוח הודעה בקרוב קודם.
בהצלחה
לא הייתי אומר שזה בגללה...
מקווה שהיא תהיה בסדר ואני חושב שכדאי שתתן לה קצת זמן לבד אבל אל תשכח ממנה, תן לה כמה ימים. אולי תנסה להתקשר או לשלוח הודעה בקרוב קודם.
בהצלחה
באמא שלך זה אמיתי מה שכתבת? אם זה אמיתי כן תלך לבקר אותה תן לה מתנה ותביע את החרטה שלך מולה ותנסה להראות לה שאתה כן מתחרט על מה שעשיתה ותבקש ממנה סליחה
איציק תפסיק את באמת שואל לפרח לשאלה כזאת? לול
וכן יצאת חרא נסה אולי לדבר איתה
וכן יצאת חרא נסה אולי לדבר איתה
תניח לה.
בגדת בה,אז מה אתה רוצה מהחיים שלה?
לא מגיע לך שהיא תסלח לך
במילה אחת?איכס.
בגדת בה,אז מה אתה רוצה מהחיים שלה?
לא מגיע לך שהיא תסלח לך
במילה אחת?איכס.
עדיף לך בזמן האחרון לא לתקשר איתה, היא עצובה ופגועה וזה יכול לגמור את הקשר אפילו הכי קטן שלך איתה, וכן ככל הנראה אתה מרגיש חרא בגללך.
אמאלה מה
באותו הנושא: