3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו זה טבעי שזה קורה?
כאילו זה טבעי שזה קורה?
זה לא הפרעה כל בן אדם יחווה את זה בממוצע לפחות פעם אחת
אנונימי
שיתוק שינה קורה כשיש בעיה בשלב בין העירות להרדמות, בגלל זה זה קורה בדרך כלל כמה שניות אחרי שנרדמים או לפני שמתעוררים.
זה לא מסוכן או מזיק או משהו זה פשוט קורה..
זה פשוט מפחיד. מאוד מפחיד.
זה לא מסוכן או מזיק או משהו זה פשוט קורה..
זה פשוט מפחיד. מאוד מפחיד.
באותו הנושא: