5 תשובות
להיכנס לפרופורציות.
זו בדיקת דם - דקירה קטנטונת ונגמר.
את תעברי את זה (:
איזה קטע גם לי יש מחר
אין לך מה לפחד, זה דקירה של שנייה וזה בקושי כואב, אין לך מה להילחץ הכל טוב
גם אני הייתי פוחדת אבל באמת שזה כלום מקסימום תרגישי דקירה קטנטונת כמו צביטה
--A
קחי אוזניות ואת השיר שאת הכי אוהבת זה שמעודד אותך ונותן לך מוטיבציה
קחי שוקולד או משהו מתוק שאת אוהבת
ותבקשי משאיות להיות עדינה כי זה מלחיץ אותך
תבקשי לעשות בשכיבה זה גם נוח ומרגיע
קטן עליך את מסיימת בשנייה ;)
אין לך כל כך מה לעשות אבל תנסי לשבת שם עם אוזניות ותעצמי עיניים עד שיסתיים
באותו הנושא: