5 תשובות
הנשיא טראמפ ביטל את הסכם הגרעין עם איראן. הסכם הגרעין, אם את לא יודעת, הוא הסכם בין הרבה מדינות לבין איראן שמטיל על איראן כל מני סנקציות ותנאים בנוגע לפיתוח נשקים גרעיניים בתמורה למסחר וכספים. בגלל שההסכם בוטל אנשים נבהלים וחושבים שיכול להיות שאיראן תתקוף ותהיה מלחמה - הפחד מובן, אבל מופרך. אנשים פשוט מפחדים, אבל אין שום מלחמה באופק.
שואל השאלה:
כן אבל ביקשו לפתוח מקלטים אני מאמינה שיש סיבה לפחד
כן אבל ביקשו לפתוח מקלטים אני מאמינה שיש סיבה לפחד
אנונימית
הם מפחדים שתהיה מלחמה עם איראן עקב מה שביבי עשה. עזוב, אל תכנס לסרטים לפני שהכל יהיה בטוח.
ארצות הברית יצאה מהסכם הגרעין של איראן אז כולם חושבים שאיראן תתחיל מלחמה
איראן רוצה לנקום בישראל על הרג 7 חיילים שלה והשמדה של 200 טילים ארוכי טווח של איראן
באותו הנושא: