6 תשובות
אץה מאונן הרבה נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
לא הרבה אבל כן הערב
קורה לי לפעמים זה פשוט עובר תנסה להעסיק את עצמך
זה הרגל עם הזמן אתה מרגיל את השלפוחית שלך להתרוקן אחרי יותר זמן
תשמע איך תתקן את זה אני עברתי את זה:
ככל שתתאפק יותר ויותר ותסבול יותר ויותר ככה אתה תרגיל את השלפוחית שלך להתרוקן ביותר זמן
שואל השאלה:
אז לא להתאפק ככה יצא לי ישר?
תתאפק ותתאפק הרבה ככל שתחזיק את זה אתה תתרגל להשתין פחות ופחות ולא תרגיש שאתה צריך
לזה התכוונתי שפשוט אל תשתין כל הזמן
תשתין פעם בשעה אחר כך שעתיים ואז שלוש וכולי וכולי