24 תשובות
ממש לא
ממש אבל ממש לא
ממש לא
לא... הם קובעים זיכרון/אהבה לחומר...
ממש לא.
לדעתי הם מראים את כמות ידע שהבנאדם זוכר בנקודת זמן כלשהי, והיכולת שלו לזכור או ללמוד כמות מסויימת של מידע.
לדעתי הם מראים את כמות ידע שהבנאדם זוכר בנקודת זמן כלשהי, והיכולת שלו לזכור או ללמוד כמות מסויימת של מידע.
^^ לא מסכים לגמרי.. כי יש גם את ההשפעה של הבית, בן של מורה לפיזיקה ילמד עם הוריו פיזיקה, בן להורים דתיים ידע יותר תנך וכולי...
לכן זה לא רק יכולת...
לכן זה לא רק יכולת...
תלוי באיזה מקצוע- במתמטיקה ופיזיקה ודברים ריאלים זה המון חשיבה והיגיון, זה כן מראה על חכמה במידה מסויימת. בטח כולם פה אומרים לא כי לא הולך להם בכמה מקצועות..
^^^^
נכון בריאלי (שזה לא כל הבגרות...) יש הבדל בחוכמה...
במתמטיקה יש המון חושימוש בחשיבה...
אבל איזה חשיבה יש לך בתנך? לשון? רק זיכרון אתה צריך..
נכון בריאלי (שזה לא כל הבגרות...) יש הבדל בחוכמה...
במתמטיקה יש המון חושימוש בחשיבה...
אבל איזה חשיבה יש לך בתנך? לשון? רק זיכרון אתה צריך..
^^ כולם פה אומרים לא כי עובדתית זה לא נכון ברוב המקצועות.
חוץ מזה יש המון גורמים שיכולים להשפיע על ציון של מבחן לא משנה אם הוא הומאני או ריאלי, כמו לחץ.
^^^ חח אז גם האפשרויות שלהם ללמידה.
חוץ מזה יש המון גורמים שיכולים להשפיע על ציון של מבחן לא משנה אם הוא הומאני או ריאלי, כמו לחץ.
^^^ חח אז גם האפשרויות שלהם ללמידה.
לא הבנתי את המשפט האחרון...
אפשרות בקטע של אם כמו שאמרת ההורים של מישהו מורים לפיזיקה, אז יש לו אפשרות ללמוד איתם ולהגדיל את הסיכויים שלו לקבל ציון יותר טוב במבחן.
^אוקיי, מסכים (
אבל בכללי שי גם רצון של מישהו ללמוד למבחן משעמם או לא..
או האם המבחן חשוב לו..
כי במקצועית לא חשובים לי/לתעודה כדי לעבור בית ספר אני לא משקיע..
אבל בכללי שי גם רצון של מישהו ללמוד למבחן משעמם או לא..
או האם המבחן חשוב לו..
כי במקצועית לא חשובים לי/לתעודה כדי לעבור בית ספר אני לא משקיע..
לא
לא ולדעתי הם גם לא משקפים זיכרון אני לדוגמה יכולה לעשות מבחן שאני יודעת את החומר ממש טוב ואז במבחן לא להצליח להתרכז או לא לכתוב את כל מה שאני יודעת וכאלה
אנונימית
קובעים את רמת הידע שלך בחומר ורמת הזיכרון...
אנונימית כי את נלחצת מהמבחן וזה קורה להרבה מאוד אנשים.
וזב גם בודק את רמת הזיכרון לא רק.
וזב גם בודק את רמת הזיכרון לא רק.
לאו דווקא.
ציונים בדרך כלל מעידים על כמות זכרון והשקעה.
יכול להיות אדם גאון כמו איינשטיין, שמקבל ציונים נמוכים פשוט משעמום.
יכול להיות אדם די טיפש שמקבל ציונים גבוהים כי יש לו מוטיבציה לחרוש.
אבל ברור שיש כאלה שמקבלים ציונים גבוהים כי הם באמת חכמים.
ציונים בדרך כלל מעידים על כמות זכרון והשקעה.
יכול להיות אדם גאון כמו איינשטיין, שמקבל ציונים נמוכים פשוט משעמום.
יכול להיות אדם די טיפש שמקבל ציונים גבוהים כי יש לו מוטיבציה לחרוש.
אבל ברור שיש כאלה שמקבלים ציונים גבוהים כי הם באמת חכמים.
מדויק^
אממ אולי אני נלחצת אבל אני כמעט בטוחה שזה קשור להפרעת קשב וההיפראקטיביות שלי
אנונימית
לא בכרח אני טובה בלזכור את כל האירועים ברגע האמת אני נלחצת ויש לי קשב וריכוז כל דבר קטן מפריע לי
וגם לא לומדת בכלל בגלל זה ומקבלת ציטנים סבבה ולפעמיים גבוהים..
וגם לא לומדת בכלל בגלל זה ומקבלת ציטנים סבבה ולפעמיים גבוהים..
יש הרבה סוגי חוכמה. בן אדם יכול לדעת לעבוד עם הידיים, לשכנע אנשים, לרכוש חברים בקלות - כל אלו דברים שלא ממש קשורים לציונים במערכת החינוך.
מה שכן, גם אם מישהו יכול להיות חכם עם ציונים גרועים, אין הרבה דבילים מוחלטים עם ציונים טובים.
מה שכן, גם אם מישהו יכול להיות חכם עם ציונים גרועים, אין הרבה דבילים מוחלטים עם ציונים טובים.
ממש לאא
לא ציונים יותר עובדים לפי הזיכרון שלך.
באותו הנושא: