4 תשובות
חח אני לא באה חוץ מחמישי (בגרות מתמטיקה)
אני בכללי כבר בקושי באה. מעדיפה ללמוד בבית, עם השקט שלי.
אני בכללי כבר בקושי באה. מעדיפה ללמוד בבית, עם השקט שלי.
אני באה בשלישי ושישי תכלס
באופן כללי, אני באה ברוב הימים (מלבד ראשון ורביעי), שבוע לימודים רגיל.
וכנ"ל, גם לי יש בגרות במתמטיקה ביום חמישי הבא.
הלוואי ויכולתי להישאר בבית tho.
וכנ"ל, גם לי יש בגרות במתמטיקה ביום חמישי הבא.
הלוואי ויכולתי להישאר בבית tho.
שלישי אני באה כי יש לי מתכונת
ורביעי ל תגבורים במתמטיקה
וכן גם שישי
ורביעי ל תגבורים במתמטיקה
וכן גם שישי
באותו הנושא: