14 תשובות
חיים רק פעם אחת גם אני באותו מצב אחרי הכל חחח
אה בסוף לא הלכת?
לא נורא בכל זאת
חיים רק פעם אחת yoloooo
מהכפת לך
גם אני לא הלכתי היום וגם לי יש שעתיים מתמטיקה, לא נורא בקטנה.
שואל השאלה:
חחח חולה עליכם
אנונימית
גם אנחנו חולים עליך
זה בסדר גמור
אצלי רק מלמדים חומר של כיתה י במתמטיקה ואני לא באה לזה
חיים רק פעם אחת xd
תחיי על הקצהה , העיקר את יודעת מזה 1+1
שואל השאלה:
חחח אני כי אני תמיד באה למתמטיקה כמו איזה חננה
אנונימית
גם לי יש שעתיים מתמטיקה ולא הלכתי
ויש לי גם שעתיים אנגלית
שואל השאלה:
ווהו כולנו חיים על הקצה❤
אנונימית
אש עלינו
אני לא כיפית אבל אני אנסה לעודד אותך, כיתה ט' זה לא כזה קריטי, וגם ככה סוף שנה לא לומדים ועושים בלאגן. אין טעם כל כך ללכת. וכמו שאת אומרת את ילדה שבדרך כלל לומדת אז זה לא נורא מדי פעם להבריז. תתנחמי בזה ששנה הבאה תבואי אחרי חופש עם יותר מוטיבציה ללמוד ולהשקיע לקראת הבגרויות :)
זה גם ככה סוף שנה אז זה לא כזה נורא
במילא עוד שבועיים את מסיימת בית ספר
וגם ככה אמרת שאת לא כזה מרגישה טוב..