4 תשובות
זה חבל כי זה עוזר בשיבוץ לתפקיד שמתאים לך יותר
זה די משמעותי
ליום המאה?
תתקשרי אליהם ותגידי להם שיתנו לך תאריך חדש
יתנו תאריך חדש
שולחים פעמיים אם לא מגיעים פעם ראשונה כאילו
תתקשרי אליהם תראי מה הם יגידו כי תכלס הם לא חייבים להביא לך מועד אחר
זה לא כמו צו ראשון שישר מקבלים זימון חדש כי יום המאה זה לא חובה