3 תשובות
תבואי בגישה נחמדה וזורמת יותר
אנונימית
קשה מידי :(
אני חושבת שזה עיניין של גישה ברגע שתנסי להשתחרר ולהיפתח יותר יהיה לך יותר קל
באותו הנושא: