8 תשובות
זה רגיל לגמרי..
מי שלא רואה אנימציה הוא חנון
@neigh
יאללה מי שלא רואה בובספוג הוא מוזר וגם ארתור
שואל השאלה:
למה לדעתך הם מוזרים?
ופינאס ופרב
כמוני!:)