אוקיי זה כנראה יהיה ממש מטומטם אבל אני צריכה עזרה...
אמא שלי עושה לי שעווה (כי היא קוסמטיקאית) ולפעמים היא לא בבית למשך כל היום אז יוצא מצב שיש איזה כמה ימים בשבוע שיש לי שערות על הרגליים ממש בולטות, והיום הייתי צריכה לצאת, ואני לא רציתי לצאת עם מכנסיים ארוכים כי חם, אז אני החלטתי לגלח, אבל אמא שלי לא מסכימה לי לגלח כי היא אומרת שזה פוגע בשערה (זה נכון אבל בכל זאת), בכל מקרה אני גילחתי חצי רגל אחת ואני פשוט הרגשתי ממש רע ואני הפסקתי ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות. כאילו אני לא רוצה לגלח את שאר הרגל, או להשאיר את זה ככה, אני רוצה לעשות שעווה רגילה ושזה יעלם אבל זה כנראה לא יעבוד ובכל מקרה אני גם לא יכולה ללכת עם מכנסיים קצרים כי זה יראה נוראי ואני לא יכולה לעשות שעווה כי אמא שלי תגלה ואני ממש לא יודעת מה לעשות, ואני יודעת שזה נשמע מטומטם אבל זה באמת רציני אז, עזרה?