התחברות הרשמה

איזה באסה אני מרגישה מוזרה וכאלה מה הקטע אני לא מבינה

אני בת 16 וחצי לא עבדתי אפעם ואני מחפשת עבודה ואפחד לא צריך ואין לי איפה אני מאוכזבת כי חסר לי כסף חיפשתי במקומות הכי הזויים וצנועים ובייביסיטר לא מתאים לי כי אני מפחדת שיקרה לילדים משהו אני לא כזאת אחראית על ילדים של אחרים מעדיפה שלא
17 ביוני 2018, 22:42
מושגיםעייפות    
תשובה אחת
לכי לבייביסיטר הכי נוח וגם תפתחי את הכישורים שלך עם ילדים.
אנונימית
באותו הנושא:
אוף אוף איזה באסה יואו
אוף איזה באסה...
לאיזה כיתה אתם עולים ואיך אתם מרגישים עם זה? אני עולה ל יב ואני מרגישה מוזר כי השנה הזו גם ככה תעבור מהר ובאסה
שלחו לי אס אם אס ממש מוזר
איזה באסה שאילן הודח זה היה צריך להיות שמאס, לא מאמין שהצביעו לה
אוף איזה באסה
אני לא מאמינה.. איזה באסה
יואו איזה באסה...
איזה באסה לא נגיע ל6 מליון עד 00:00 התאריך הזה בול מתאים לשאלה
איזה באסה עכשיו שאין ערוץ הילדים ולוגי אין איפה לראות תוכניות ליום השואה
איזה באסה זה שאתה מפרסם תמונה בפייסבוק, יפה, אבל אין לך חברים שיראו אותה, נכון?