איזה באסה אני מרגישה מוזרה וכאלה מה הקטע אני לא מבינה
אני בת 16 וחצי לא עבדתי אפעם ואני מחפשת עבודה ואפחד לא צריך ואין לי איפה אני מאוכזבת כי חסר לי כסף חיפשתי במקומות הכי הזויים וצנועים ובייביסיטר לא מתאים לי כי אני מפחדת שיקרה לילדים משהו אני לא כזאת אחראית על ילדים של אחרים מעדיפה שלא