15 תשובות
בסדר
רגיל כזה
טוב מאוד
כמו תמיד
אין מצב חברתי, אין לי כל כך חברים
בסדר כזה לא מדהים
טוב אבל לא טוב.
יש לי 2 חברות טובות שאנחנו חבורה ואנחנו נמצאות בחבורה יותר גדולה גדולה של 9 אבל אין לי חברים בנים וזה חבורה וזהו
חוץ מהן אין לי כל כך חברות אבל אלו חברות שכיף לי איתן
אס מצד אחד מי שיש לי הן די מספיקות לי אבל לפעמים חסר לי הגיוון הזה
יש לי 2 חברות טובות שאנחנו חבורה ואנחנו נמצאות בחבורה יותר גדולה גדולה של 9 אבל אין לי חברים בנים וזה חבורה וזהו
חוץ מהן אין לי כל כך חברות אבל אלו חברות שכיף לי איתן
אס מצד אחד מי שיש לי הן די מספיקות לי אבל לפעמים חסר לי הגיוון הזה
עגום
בסדר, אין לי חברות אמיתיות אבל חברות של סתם לצאת ולעשות שטויות יש
אני בקשר עם כולם כמעט אבל תמיד יהיה את החברות הקרובות יותר
אם מישהו מוצא אותו, נא להחזיר.
לא משהו, אני כבר הרבה זמן עם חרדה חברתית אז...
פגום
די מצומצם, זה אני עצמי ואנוכי ומושלם לי ככה. יש לי חברות אם אני רוצה לצאת עם אנשים, אבל לרוב אני גם ככה מעדיפה לצאת לבד,בעצם.. לרוב אין לי זמן לצאת, אבל כשיש ואני רוצה לצאת זה בדרך כלל לבד מבחירה. אני לא מאמינה בחברים או אנשים בכללי..
יחסית מהמם
באותו הנושא: