6 תשובות
אין לי מושג...
אוף.
אוף.
משחקים במחשב שומעים מוזיקה ומתאמנים
טלפון וטלוויזיה
תאמת שזה מה שאני עושה גם עם יש לי עם מי להיות חחח
תאמת שזה מה שאני עושה גם עם יש לי עם מי להיות חחח
בשביל זה יש משפחה..
או עבודה או ים אפילו לבד אין בעיה כל כך ללכת העיקר להנות מהנוף..
אנונימית
עובדים
באותו הנושא: