12 תשובות
לילה טוב
שואל השאלה:
אני אקום יותר עייפה...
אני אקום יותר עייפה...
תלכי לישון
יהה גמאני קמה ב 5 חחחח תני כיף אחותי....
כי אני הולכת לריצת בוקר לא טיול!
כי אני הולכת לריצת בוקר לא טיול!
כן
עדיף לי תמיד יש כוח עד 6 או 7 ואז אני נהיה סופר עייף אבל תלכי לישון רק אם את יודעת שתקומי!
שואל השאלה:
אוקי אוקי אלך לישון חחח
לילה טוב לכוולם
אוקי אוקי אלך לישון חחח
לילה טוב לכוולם
לילה טובב
כן
כן לכי לישון שתהיה לך אנרגיה.
לישון, תדאגי שתקומי
לכי לישון
באותו הנושא: