התחברות
הרשמה
בסוף שנה של י"ב כתבתם מכתב לכיתה שלכם בוואטסאפ או משהו?
על שנגמר השנה והיה כיף וזה
26 ביוני 2018, 22:26
סוף שנה
כתיבה
כיתה י"ב
כתבות
2 תשובות
בכיתה יב כמעט ולא הגעתי לבית הספר אז לא הרגשתי צורך לשלוח הודעה למי שלמד איתי.
כתבתי רק למחנכת בוואטסאפ.
Cigarette Daydreams
לא.
N
Nortriptyline
באותו הנושא:
כתבתי למישהו "מי אתה" ואז הוא כתב לי "אבא שלך" תנו לי קטילה להחזיר
פעם כתבתם לעצמכם העתידיים מכתב?
כתבתי לקראש מכתב...
כתבתי מכתב אהבה לאקס שלי אני יכתוב אותו בתגובות תגידו מה אתה חושבים?
כתבתי לחבר שלי מכתב ואני כולי בוכה כי הוא נפרד ממני פדיחה לשלוח לו?:/
מישהי כתבה משהו בקבוצה של הכיתה ואז כתבתי אה? כי חשבתי שזה לקבוצה אחרת ואז גיליתי שזה לקבוצה של הכיתה ואז כתבתי
תלמידי כיתה יב או כאלה שסיימו אתם יכולים ההקשה לשלוח לי מה שהכיתה כתבה למורה בסוף שנה? כאילו דבר הכיתה למחנך...
אמא של חבר שלי כתבה לי בווצאפ שמעתי שאת בסוף לא באה? חבל היא כתבה עם סמילי שמח, להפגע?
אם רבתם עם חבר שלכם ולא דיברתם במשך חודש ואז כתבתם לו מזלט ביומולדת והוא כתב שהוא לא צריך את המזלטוב שלכם מה תרגישו?
אם מישהי כתבה שהיא 1.20 והשניה כתבה "וואו את שליש ממני" -מה הגובה של השניה?
איסוף מכתבים ללא תיבת דואר - אין לי תיבת דואר בבית, איך אני יכול לקבל את המכתבים?