התחברות הרשמה

גובה 1.70 זה נורמלי או גבוה מידי ?

אני אישה
27 ביוני 2018, 20:31
נשים גבוהות    
4 תשובות
גובה נורמלי יפה לבנות
.
.Lonely
את פשוט גבוה .. לא מידי וזה יפה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
אנונימית
זה מושלם
פ
פרשתי 2020
באותו הנושא:
אני בכיתה ט' ואני בגובה 1.80 זה לא גבוה מידי?
בן 14 וחצי וגובה 190 זה גבוה מידי?
מאיזה גובה אישה גבוהה מידי כבר?
לבן 14 גובה 1.70 זה נחשב נמוך/גבוה/נורמלי?
אני בגובה 1.85 האם לדעתכן בנות זה גבוהה מידי/נמוך מידי/בול בגובה?
1.70 זה גובה יפה לבחורה או גבוה מידי?
1.55 זה גובה נמוך/גמדי/נורמאלי/גבוה לגיל 14-15 (כיתה ט)
מטר 1.84 זה גבוה? (גבוה מידי או גובה בול)
זה נורמלי שאני רוצה גבר שיותר גבוה ממני או בגובה, שלי או טיפה נמוך ממני כי עם יהיה גבר נמוך אז ארגיש מפלצתי זה נורמלי?
אני מרגישה שאני גבוהה מידי 1.76 ואני בת 14 אתם חושבים שזה גבוה מידי?
גובה 1.72 לבת זה יפה או גבוה מידי?