12 תשובות
גם ההורים שלי כאלה.
מנתקים קשר ומוצאים משפחה אמיתית (שזה חברים שתמיד יהיו שמה בשביל).
תבחרי תחברים שלך בפינצטה , כאלה שיקפצו לאש ביחד איתך.
מנתקים קשר ומוצאים משפחה אמיתית (שזה חברים שתמיד יהיו שמה בשביל).
תבחרי תחברים שלך בפינצטה , כאלה שיקפצו לאש ביחד איתך.
תפני לרווחה.
אמא שלך באמת עם בעיות רציניות, זה נורמלי לכעוס על הילד שלך אבל לא להתייחס אליו כאילו הוא נטל ובמילים אחרות פשוט להראות שאת מצטערת שילדת אותו. גועל נפש של בן אדם.
תתעלמי ממנה ואל תגיבי למה שהיא אומרת, שתגיד מה שהיא רוצה את מצדך אל תעני ואם היא מעזה להרים עלייך יד אל תפחדי להגן על עצמך.
אם את מרגישה שזה ממש חמור ברמה שצריכה התערבות חיצונית, תתקשרי לרווחה.
במידה ואת קרובה לגיוס שלך, תפתחי בתהליך שבו יכירו בך כחיילת בודדה. אם אבא שלך לא עושה כלום בעניין עם אמא שלך וגם העובדה שאת משלמת על עצמך בהכל, זאת עילה לבקש שיכירו בך כחיילת בודדה ועם זה יכולים לעזור לך ולממ.מן לך דירה משלך וסיוע כלכלי בהוצאות
תתעלמי ממנה ואל תגיבי למה שהיא אומרת, שתגיד מה שהיא רוצה את מצדך אל תעני ואם היא מעזה להרים עלייך יד אל תפחדי להגן על עצמך.
אם את מרגישה שזה ממש חמור ברמה שצריכה התערבות חיצונית, תתקשרי לרווחה.
במידה ואת קרובה לגיוס שלך, תפתחי בתהליך שבו יכירו בך כחיילת בודדה. אם אבא שלך לא עושה כלום בעניין עם אמא שלך וגם העובדה שאת משלמת על עצמך בהכל, זאת עילה לבקש שיכירו בך כחיילת בודדה ועם זה יכולים לעזור לך ולממ.מן לך דירה משלך וסיוע כלכלי בהוצאות
הרווחה יכולה להוציא את אמא שלה מהבית ושהיא תישאר עם אבא שלה. העדיפות שלהם זה שהילד ישאר עם הורה אחד מתפקד ואם לא יוציאו את אמא שלה אז יוציאו אותה ואת אבא שלה ויסייעו להם לממ.מן דירה
בסדר אבל אפשר לנסות, אם היא ואבא שלה יגורו בנפרד מאמא שלה זה כבר התקדמות
שואל השאלה:
אני יודעת, זה לא פשוט לבחור את האנשים האלה אבל לאט לאט אני יותר בונה את עצמי ומבינה אינטרסים של אנשים..
לפנות לרווחה? הייתי רוצה לא להיות איתה בקשר, אבל זה סתם יעשה כאב ראש לכולם..ואני אאכזב בטח את המשפחה שלה או משהו.. וגם חושבים בטח שאנחנו משפחה רגילה, אנחנו לא. האמת, שחברה טובה אמרה שזה נראה כאילו אנחנו שותפים ולא משפחה, אני בקומה שלי למעלה והם למטה, בכלל בקושי מתראים.
אבא שלי כן דואג לי, הוא הביא לי 8000 סתם פתאום, הוא אומר שמגיע לי ושבשבילי הכל.. בטח שלא רציתי לקבל את זה..
תודה אבל, ניסיתי לדבר איתה כל החיים, הורדתי מעצמי, אבל היא פשוט מזלזלת, היא צוחקת בפנים. כמו משוגעת.
אני יודעת, זה לא פשוט לבחור את האנשים האלה אבל לאט לאט אני יותר בונה את עצמי ומבינה אינטרסים של אנשים..
לפנות לרווחה? הייתי רוצה לא להיות איתה בקשר, אבל זה סתם יעשה כאב ראש לכולם..ואני אאכזב בטח את המשפחה שלה או משהו.. וגם חושבים בטח שאנחנו משפחה רגילה, אנחנו לא. האמת, שחברה טובה אמרה שזה נראה כאילו אנחנו שותפים ולא משפחה, אני בקומה שלי למעלה והם למטה, בכלל בקושי מתראים.
אבא שלי כן דואג לי, הוא הביא לי 8000 סתם פתאום, הוא אומר שמגיע לי ושבשבילי הכל.. בטח שלא רציתי לקבל את זה..
תודה אבל, ניסיתי לדבר איתה כל החיים, הורדתי מעצמי, אבל היא פשוט מזלזלת, היא צוחקת בפנים. כמו משוגעת.
אנונימית
בת כמה את? עברת כבר צו ראשון?
שואל השאלה:
אני עולה לכיתה יא, בת 15 וחצי.. נולדתי בחודשים האחרונים פשוט
חוץ מזה שהיא מדברת רע גם לחברות שלי, אני ממש מתביישת להביא חברות בגללה! גם לאספות הורים, היא לא מבינה בכלל בזה ונראה לי שהיא לא יודעת באיזו כיתה אני בכלל. אבא שלי מגיע לאספות הורים.
אני עולה לכיתה יא, בת 15 וחצי.. נולדתי בחודשים האחרונים פשוט
חוץ מזה שהיא מדברת רע גם לחברות שלי, אני ממש מתביישת להביא חברות בגללה! גם לאספות הורים, היא לא מבינה בכלל בזה ונראה לי שהיא לא יודעת באיזו כיתה אני בכלל. אבא שלי מגיע לאספות הורים.
אנונימית
מה קשור איך קפצת לזה. דיברת על זה שהם לא יכולים פשוט לנתק את אמא שלה מהחיים שלה אז אמרתי שאפשר לנסות. אם אמא שלה היא כל כך רעה וחסרת תועלת כאמא אז לנתק אותה ואת אבא שלה ממנה זאת התחלה טובה.
טוב אז ברגע שאת מגיעה לצו ראשון תדברי איתם על זה ותתחילי את התהליך
היא כנראה מפגרת כי היא קוראת לך בת ז**ה
אנונימי
זה ממש מפגר שהיא קוראת לך בת זונה כשהיא אמא שלך...
אנונימית
באותו הנושא: