10 תשובות
לא נראלי
אנונימית
כן אבל אחר כך הם מתרגלים למשפחה חדשה .
האמת, בעיניי זה כן אכזרי.
שואל השאלה:
אבל כשמישהו מאמץ כלב או חתול הוא עושה את זה כמעשה טוב בשביל שלא יגיעו לצער בעלי חיים או לרחוב...
אבל כשמישהו מאמץ כלב או חתול הוא עושה את זה כמעשה טוב בשביל שלא יגיעו לצער בעלי חיים או לרחוב...
אנונימית
שואל השאלה:
ולרוב אתה יכול לאמץ רק אחד בבת אחת...
ולרוב אתה יכול לאמץ רק אחד בבת אחת...
אנונימית
אני יודעת רק שלא מאמצים את כל המשפחה אלא את כל אחד בנפרד ואני באמת מאמינה שלכולם יהיה בית טוב ואוהב ככה שזה לא נורא בעייני כל כך
אולי כשזה ממש ישר על ההתחלה מול העיניים של הכלבה
אבל מעבר לזה יכול להיות שהמשפחה אליה נולדה הגורים יכולה לטפל רק בכמות מסוימת אז זה לטובת הגור
זה לא כל כך נורא ככה זה בטבע וזה עדיף מללכת לרחוב
לא, זה דבר טבעי בכל מקרה האמא מתרחקת מהגורים אחרי שהיא מלמדת אותם את הבסיס ותקשורת עם כלבים.
לגבי הגורים האחים הם כמעט לא שמים לב,עובדה שהם שמחים לחיות גם עם בני אדם
לגבי הגורים האחים הם כמעט לא שמים לב,עובדה שהם שמחים לחיות גם עם בני אדם
באותו הנושא: