3 תשובות
הגיוני מאוד. אפילו יום אחד במוסך משבית את האוטובוס ומאבד הרבה מאוד כסף, מה גם שהתאונה באשמתך אז אפשר להוציא ממך עוד כסף.
פעם הבאה פשוט אל תיכנס באוטובוס ;)
פעם הבאה פשוט אל תיכנס באוטובוס ;)
זה זול מאוד אפילו. כי רק כדי להגיד "בוקר טוב" לשמאי עולה כבר 500 שח
בס"ד
שבוע טוב
מדובר בתביעה או בדרישת תשלום?
מה הכוונה "שריטה" מה גודלה? בכמה מעריך שמאי את הנזק? צילמת את זה?
הם תובעים את חברת הביטוח בלבד? אני מניח שתצטרך לשלם השתתפות עצמית!
ה יפגע בתנאי הפוליסה שלך בעתיד!
חוץ מזה הכל סביר! אלא אם תוכיח שלא פגעת כלל!
שבוע טוב
מדובר בתביעה או בדרישת תשלום?
מה הכוונה "שריטה" מה גודלה? בכמה מעריך שמאי את הנזק? צילמת את זה?
הם תובעים את חברת הביטוח בלבד? אני מניח שתצטרך לשלם השתתפות עצמית!
ה יפגע בתנאי הפוליסה שלך בעתיד!
חוץ מזה הכל סביר! אלא אם תוכיח שלא פגעת כלל!
באותו הנושא: