11 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שאפשר מהמחשב איך עושים
אמרו לי שאפשר מהמחשב איך עושים
אנונימית
נראלי אי אפשר כי צריך לשלוח לך הודעה לטלפון כדי להפעיל אתזה
אנונימית
את צריכה לסרוק ברקוד דרך הטלפון
אם הטלפון קרס אין אפשרוץ
אם הטלפון קרס אין אפשרוץ
הווצאפ במחשב עובד רק אם את סורקת ברקוד,אם אין לך טלפון ברשותך עם הוואטצאפ שלך זה לא יעבוד.
פותחים במחשב ויש יש קוד ודרך הוואצאפ בטלפון סורקים את הקוד וזה פותח במחשב
גם דרך המחשב, תצטרכי לקבל קוד לטלפון קודם
יש לך עוד טלפון אליו אפשר להעביר את הסים אולי?
יש לך עוד טלפון אליו אפשר להעביר את הסים אולי?
יש אפשרות, תיכנסי לוואצאפ דרך טלפון אחר ואז תתחברי אליו דרך המחשב.
זה עובד רק כשהטלפון דלוק
את יכולה מהמחשב רק בעזרת הטלפון
כעיקרון הווצאפ במחשב עובד אם את סורקת ברקוד דרך הטלפון
אן הפאלםון קרס אי אםשר
באותו הנושא: