6 תשובות
את לא חייבת להשמין ואת לא רזה מידי את נורמאלית תשארי ככה
את במשקל תקין ואת רזה, זה לא סותר.
על גבול התת משקל
כן,זה בסדר.
אחותי את רזה את חייבת להשמין