10 תשובות
בהצלחה להם
לדעתי יש המון שנים הפרש...
אנונימית
לא.
לא ילך להם
אני חושב שהילדה המסכנה הזאת מטומטמת מידי בשביל לדעת שהיא מנוצלת
שואל השאלה:
יובל תוכל ההקשה להסביר למה אתה חודב שהיא מטומטמת ומנוצלת? אם הם כבר כמעט חצי שנה ביחד ואוהבים אחד תשני
יובל תוכל ההקשה להסביר למה אתה חודב שהיא מטומטמת ומנוצלת? אם הם כבר כמעט חצי שנה ביחד ואוהבים אחד תשני
אנונימית
כי היא לא מבינה שמישהו בן 22 לא היה רואה אותה בכלל אם היה מצליח לו עם בנות בגיל שלו. אני בן 20 ואני ארגיש פדופיל אם אני אהיה עם ילדה בת 15
7 שנים הפרש, אבל לאהבה אין גיל
אל תחשבו על מה שאחרים חושבים
העיקר שאתם אוהבים אחד את השנייה
אל תחשבו על מה שאחרים חושבים
העיקר שאתם אוהבים אחד את השנייה
הנה עוד גאונה.. " לאהבה אין גיל" זה משפט פשוט לא נכון. ההפרש בין ההורים שלי הוא 7שנים וסה בסדר גמור, אבל היא עוד ילדה בגיל ההתבגרות והוא גבר. שתגדל קצת ואז זה יוכל לעבוד
אם אחותי בגיל 15 תצא עם בחור בגיל 22 בשיא הרצינות אני שובר לו את השיניים בשיא הכנות
באותו הנושא: