7 תשובות
זה מעולה.
כן אבל אם תעשה עם חמאה זה יהיה יותר טעים
אני מכין רק עם זית, בריא יותר
שמן זית הוא הכי בריא ואני משתמשת בו לחביתות ולסלטים
אני משתמשת רק בשמן זית זה יותר בריא
אנונימית
כל סוגי השמנים זה טוב, רק כמות נכונה