2 תשובות
תצאי תבלי ותפסיקי לחשוב על זה
פשוט להבין שמה שהיה היה וצריך להשאיר אותו בעבר,פשוט לחיות את ההווה/עתיד ולא להתעסק במה שהיה אלא רק במה שיהיה,הכל לטובה
ErO