13 תשובות
יאפ. המון
כן
כן :(
כן הרבה פעמים
כן המון , ולרוב אין שום דבר מלחיץ זה תחושה פנימית.
קורה לי שמשהו מלחיץ אותי, אני שוכח מה זה אבל אני עדיין לחוץ כי אני יודע שאני אמור להילחץ ממשהו. אותו דבר קורה גם שאני שמח
שואל השאלה:
זה קורה לי לפעמים, מה עשיתם כדי להרגע? זה נקרא התקף חרדה? איך זה נקרא?
זה קורה לי לפעמים, מה עשיתם כדי להרגע? זה נקרא התקף חרדה? איך זה נקרא?
כן
כן
כן, כמו עכשיו
כן ואני בדרך כלל מעשנת כשזה קורה.. ובזמן האחרון קורה לי מלא ולפעמים זה כבר ממש מעיק
מלא
שואל השאלה:
מה אתם עושים שזה קורה לכם? מה מרגיע אתכם? זה נקרא התקף חרדה??
מה אתם עושים שזה קורה לכם? מה מרגיע אתכם? זה נקרא התקף חרדה??
באותו הנושא: