8 תשובות
0
לא מביך, יש אנשים הרבה יותר מבוגרים שעשו גשר
שום דבר לא מביך, אחרי שיורידו לך את הגשר השיניים שלך יהיו יפות וישרות כולם יקנאו
0.לא מביך בכלל,יש אנשים שעושים בגילאים מאוחרים יותר
לא מביך בכלל
דודה שלי עשתה בגיל 32 הכל טוב
לא מביך
מביך? ממש לא, יש כאלה שעשו בגיל 20 +
באותו הנושא: