8 תשובות
לא מביך, יש אנשים הרבה יותר מבוגרים שעשו גשר
שום דבר לא מביך, אחרי שיורידו לך את הגשר השיניים שלך יהיו יפות וישרות כולם יקנאו
0.לא מביך בכלל,יש אנשים שעושים בגילאים מאוחרים יותר
Q_e
לא מביך בכלל
דודה שלי עשתה בגיל 32 הכל טוב
לא מביך
מביך? ממש לא, יש כאלה שעשו בגיל 20 +