התחברות
הרשמה
גם אתם אוהבים את הדגנים האלה? -
קישור מצורף
2 באוגוסט 2018, 16:14
דגני בוקר
צ'יריוס
5 תשובות
יאפ
א
אנונימית נמבר 1
כן זה טעים
T
The Weirdo
כןכן
ג
גברת רצח.
כןן
f
fairy_
כן גם כזה באדום טעים
F
Frosty
באותו הנושא:
איזה דגנים אתם הכי אוהבים?
תגידו רק אני אוהבת לקחת דגנים (כריות בעיקר) לשים חלב ולחכות שהדגנים יספגו בחלב לפני שאני אוכלת? זה הכי טעים לי...
נכון שטריקס (הדגנים הצבעוניים האלה) זה פאקינג אלוהי?
מה הדגנים האהובים עליכם?
תזונה מבוססת על דגנים מלאים - האם הגוף יכול להתקיים מדגנים מלאים (כוסמת, קינואה, שיבולת שועל, דוחן, בורגול) עם הפחממות האלה לבד ללא בשר או דגים או (ופחממות כמו מקרונים קוסקוס אורז לבן)?
איזה דגנים אתם הכי אוהבים? אני trix כריות וסיני מיניס.
מה הדגנים האהובים עליכם?
איזה דגני בוקר אתם הכי אוהבים? תעשו רשימה של הכי הכי טעימים
כמה קלוריות יש בכרית אחת? (כריות הדגנים)
הדגנים הכי טובים לעצירויות?
אם אני שמה לחם עם דגנים בטוסטר זה יהרוס את הדגנים והערכים התזונתים שבו?