2 תשובות
במצבי לחץ לנשום עמוק,
להשתדל תמיד בכל סיטואציה לחשוב דברים חיוביים.
יש טיפולים לזה גם,אם את ממש צריכה.
להשתדל תמיד בכל סיטואציה לחשוב דברים חיוביים.
יש טיפולים לזה גם,אם את ממש צריכה.
לנשום ולהירגע אולי לשמוע שירים או ללכת להליכה - כל אחד משהו אחר מרגיע אותו .. את יכולה לנסות רסקיו אולי , ואם זה משהו שממש מפריע לך אני עכשיו בידיוק בטיפול "ביופדבק" ממש עוזר לי
באותו הנושא: