2 תשובות
במצבי לחץ לנשום עמוק,
להשתדל תמיד בכל סיטואציה לחשוב דברים חיוביים.
יש טיפולים לזה גם,אם את ממש צריכה.
ErO
לנשום ולהירגע אולי לשמוע שירים או ללכת להליכה - כל אחד משהו אחר מרגיע אותו .. את יכולה לנסות רסקיו אולי , ואם זה משהו שממש מפריע לך אני עכשיו בידיוק בטיפול "ביופדבק" ממש עוזר לי
באותו הנושא: