5 תשובות
זה בסדר, תמשיכי כרגיל;)
אני בדיאטה פאקינג שבע שנים ועזבי שלא מצליח לי כן ...אבל פעם הלכתי עם חברה שלי לגפניקה ובלי לדעת דפקתי מגש של 1000 קלוריות וכשהבנתי את זה כמעט התעלפתי והבנתי שאני לא ימצא חתן בחיים אז למחרת בשש בבוקר הקמתי אותה ורצנו בטיילת פאקינג שלוש שעות
מה איזה מגש יש בגפניקה של 1000 קלוריות?!
אנונימית
תמשיכי בדיאטה כאילו כלום.
תגידי לעצמך חד פעמי, ופעם הבאה שבא לך משהו מתוק תאכלי במתינות.
תגידי לעצמך חד פעמי, ופעם הבאה שבא לך משהו מתוק תאכלי במתינות.
תורידי אותה מחר.
באותו הנושא: