התחברות
הרשמה
יש לי ולחברה שלי חבורה עם שלושה בנים והיום אנחנו נפגשים והם מביאים עוד שתיים אנחנו מפחדות שמשעמם להם איתנו..
הם ביקשו שנביא חברה אני מבואסת וחוששת שלא כיף להם איתנו מה לעשות?
אין לנו עוד חברה להביא (אנחנו חסרות חברות בהגזמה)
5 באוגוסט 2018, 16:12
שעמום
חופש הגדול
רעיונות
תשובה אחת
תאמרו להן שאין לכן מישהי שיכולה לבוא היום
ותשאלו אותם למה הם רוצים שתביאו עוד מישהי
_
_candy_girl
באותו הנושא:
הכרתי חבורה של בנים בים כולם שם התחילו איתי.
החבורה שלי מהבית ספר נפגשים היום ומישהי רוצה להזמין חברה שלי (לא מהחבורה) להיפגש איתנו..
הייתי עם חברות באזריעלי לפני כמה ימים ועברתנו ליד חבורה של בנים ממש חתיכים
בנים שאתם נמצאים בחבורה ויש למישהו מכם חברה, אתם מדברים עלייה?
אם עברתי ליד חבורה של בנים
הצטלמתי עם חברה ואז חבורת בנים באה והצטלמה איתנו בצחוק והתמונה יצאה מהממת, פאדיחה להעלות?
יצאנו היום חבורה של בנים ובנות
אם חבורה של בנים הסתכלו עליי בים כשישבתי קרוב אליהם
אנחנו חבורה של 3 בנות ולחברה שלנו יש יום הולדת 19, מה אתם מציעים לעשות בערב?
עידוד, יש לנו חבורה של כמה חברים אני חברה הכי טובה שלי ידיד הומו שלנו ועוד שתי בנים שהם ידידים שלנו הידיד ההומו עובר בית
הלכתי היום ברחוב עם חברה ואז עברו חבורה של בנים, רצוי לציין חתיכים ^^ חח סתם כי באלי, ועברתי כזה וילד אחד חייך לי חיוך כזה והחזרתי לו חיוך, חח למה הוא חייך?