8 תשובות
אתמול היתה לי הרגשה כזאת
תאמיני לי שהרגשתי מיליון פעמים ככה, זה יעבור לך ;)
תנסי לחשוב על דברים שמחים לדבר עם חברות וכאלה..
תצאי לסרט עם חברות :)
שואל השאלה:
אבל אין לי חברות לצאת איתן.
אבל אין לי חברות לצאת איתן.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא הולכת לעשות שום דבר... אבל זה פשוט מתסכל
אני לא הולכת לעשות שום דבר... אבל זה פשוט מתסכל
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כאלה
אני מתוסכלת מעצמי ומהחיים ככ
פשוט נמאס......
אין לי כאלה
אני מתוסכלת מעצמי ומהחיים ככ
פשוט נמאס......
אנונימית
מכירה את ההרגשות האלו לצערי. בהדרגתיות, הכל יעבור.
באותו הנושא: