5 תשובות
ככה נהוג לפי היהדות.. זה נחשב טהור
את העורלה, וזה בגלל שה' אמר לאברהם בגיל 92 אני חושב לעשות ברית מילה לא זוכר תסיבה ומעכשיו כל בן שנולד עושים לו ברית מילה
זה הברית של אברהם עם אלוהים, לחתוך את האיבר של הבנים כדי להוכיח נאמנות לאלוהים או משהו כזה אל תתפסו אותי במילה. זה טיפה יותר הגייני אבל יש לנו עוד הרבה יותר דברים לא הגיינים בגוף זה לא החשוב, מה גם שבעקבות זה נגרם גירוי מיני מוגבר בגלל ששום דבר לא מגן על הכיפה, יתרונות וחסרונות. משהו מהתנך נטו.
יש לזה כמה סיבות
התנ"כית היא שזה הצורה לכרות את הברית בין אלוהים ליהודים
התנ"כית היא שזה הצורה לכרות את הברית בין אלוהים ליהודים
זה נחשב טמא. אגב, קוראים לזה עורלה.
באותו הנושא: