10 תשובות
טיפשי בעיניי
אני מבין את הרעיון מאוחריי העניין וחושב שזוג כזה זה סבבה.
זה לא מתאים לכל אחד. אני לא הייתי רוצה לעשות את זה
שואל השאלה:
בלי מחויבות
אממ זה בסדר לדעתי. זה כמו יזיזות אבל עם קצת יותר רגש וזה.
אבל אם אני באמת אוהבת בן אדם ורחצה להיות איתו לא אסכים לקשר כזה.
לא בשבילי לא הייתי רוצה כזה קשר
דוחה ממש
שאנשים יעשו מה שטוב להם, אין לי כל כך דעה לגבי זה
לא הייתי מתנגדת להיות באחד כזה בעצמי אם זה היה המצב האידיאלי לקשר
לדעתי זו לא מערכת יחסים אמיתית
אין לי בעיה עם זה, לא הייתי מסוגלת לנהל קשר כזה, אבל שכל אחד יעשה את מה שמתאים לו.