9 תשובות
לא,מכבדת את עצמי ומהצד זה לא נראה ואו.
ErO
לא
לא למה שאני ישב על ידיד שלי סתם ככה..
לא..
לא, לא אוהבת לשבת על אנשים בכללי
חח על חבר שלי כן שבאלי צומי
אין לי ידידים אבל גם אם היה לי כניראה שלא, לא חושבת שזה מכבד.
זה לא כמו חבר..
לא זה לא נוח