9 תשובות
כן חח זה כיף
לא,מכבדת את עצמי ומהצד זה לא נראה ואו.
לא
לא למה שאני ישב על ידיד שלי סתם ככה..
לא..
לא, לא אוהבת לשבת על אנשים בכללי
חח על חבר שלי כן שבאלי צומי
אין לי ידידים אבל גם אם היה לי כניראה שלא, לא חושבת שזה מכבד.
זה לא כמו חבר..
זה לא כמו חבר..
לא זה לא נוח
באותו הנושא: